reklama

Offline stretnutie LinkedIn CSPC

Ako sa budujú profesionálne vzťahy prostredníctvom social network sieti? Pre tých, ktorý nevedia, čo je LinkedIn. Je to social network zameraný na profesionálnu komunitu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

V princípe je dosť podobnés inými social networkami ako je napr. Facebook. Odlišuje sahlavne zameraním na komunitu profesionálov. Tátosieť zastrešuje ľudí z rôznych pracovnýchodvetví, od konzultantov cez personalistov až po „ťažkých“IT-čkárov. Dôvody na účasť v tejto sieti súrôzne. Niekto je v nej preto, aby si mohol nájsťzamestnanca, niekto hľadá zamestnávateľov, niekomuide o nájdenie obchodných vzťahov, niekomu ide oudržanie vzťahov so známymi z firmy, zo školy... Každýmáme iný dôvod. Jedno je však pre väčšinuaktívnych členov spoločné. Chceme profesionálnenapredovať. Jednou zaujímavou schopnosťou LinkedIn je, žesa v nej môžu ľudia pripájať k rôznym grupámľudí. Tieto grupy môže založiť každý člen.Grupy vám pomôžu pridať sa ku členom, ktorýmajú podobné profesionálne,alebo názorovézmýšľanie ako vy. Ja som členom 4 grúp. Každáz nich má iný význam. Jednou je Czech& Slovak Professional Community. Túto grupu založil Danoniekedy cez zimu a teraz združuje do 2000 členov. Táto grupaorganizuje pravidelne aj stretnutia svojich členov. V Prahe je toposledný štvrtok v mesiaci a v Bratislave prvý. Slovenské stretnutia zatiaľ navštevuje niečo do 15 ľudí.Pre mňa sú tieto stretnutia moc zaujímavé.Konečne mám priestor, kde môžem rozprávať osvojej práci bez toho, aby sa niekto na mňa díval akona debila. Fakt sa tam stretne pestrá paleta ľudí zrôznych oborov, s rôznymi plánmi a záujmami.Vieme posunúť jeden druhého a to je najcennejšie.Niektoré moje plány do budúcna sa budu daťrealizovať aj s členmi grupy, dokonca aj s celou grupou. Milo maprekvapila kvalita ľudí, ktorých som na týchtostretnutiach stretol. Najpríjemnejšie na tom je, že nejdelen o profesionálne kvality, ale aj o ľudské. Dúfam,že sa naša grupa bude rozrastať. CSPC má pred sebou veľaplánov, ktoré môžu prospieť celej komunite anie len jej.

Peter Dendis

Peter Dendis

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého baví to čo robí a chce sa o to podeliť aj s ostatnými. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáosobný rozvojknihyprivat equity...cestovanieakcieSúkromnéManažmentMarketing

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu